fredag 21 maj 2010

En följare

Jag har en följare, fantastiskt!

För att hedra denna omtänksamma människa bloggar jag idag om mat.

Hur tänker ni egentligen? Ni som köper skitmat menar jag. Smaken är ju en sak som skiljer de flesta åt, men varför köper ni skit? Färdiga köttbullar, fryst fiskgratäng och pulverbea. Det finns inte ord för hur dumma ni är. Ignoranta kanske är ett bättre ordval, ni vet nog inte bättre. Synd för er. Lär er laga mat och framförallt lär er njuta lite av livet.

Nej förresten, ni är nog bortom all räddning, så fortsätt stödja felix å findus så kan jag köpa den goda maten.

Det finns IQ och EQ det borde också finnas MQ (ja, det gör det ju, men det var inte detta MQ jag menade). Matintelligens, fantastiskt ord och något jag besitter en hel del av

Koka på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar