torsdag 18 november 2010

Det har hänt igen

När jag kommer till omklädningsrummet på gymmet är det tomt, endast ett skåp av ca 50 är upptaget. Som normal människa väljer jag ett skåp en god bit ifrån det upptagna skåpet för att slippa trängas ifall "ägaren" till skåpet skulle vilja byta om samtidigt.

När jag tränat färdigt och vill byta om är båda skåpen bredvid mitt upptagna, samtidigt kommer en person in och väljer ett skåp 2 skåp bort, vi kommer således att krocka så fort vi försöker ta på eller av ett plagg.

ÄR NI HELT JÄVLA DUMMA I HUVUDET?

Det finns inga bra eller dåliga skåp, alla är lika stora, inget ligger mer än 1 meter från bänken i mitten där man kan ställa en väska eller liknande.
Vi Svenskar är ju livrädda för sällskap vi inte känner, pratar inte gärna med främlingar och älskar tydligen att trängas i omklädningsrum.

Jävlas folk medvetet, är det någon slags protest, söker vi omedvetet kroppskontakt eller tänker folk helt enkelt lite för lite och mycket för dåligt?

Vissa beter sig så ofattbart korkat alldeles för ofta att jag börjar bli orolig, orolig för att samhället skall braka samman totalt.

Jag vet inte och saken är den att för en gångs skull är jag inte helt säker på att jag vill veta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar